Novosti v Ljubljanskih mlekarnah
Potem, ko je 1. marca letos Cvetano Rijavec zamenjal Tomaž Žnidarič, se bodo začele tudi nekatere večje spremembe. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, so leto 2014 končali s pozitivnim rezultatom. Nedvomno je k temu pripomoglo to, da so del skupine Lactalis. In prav to prinaša zdaj novosti – širitev proizvodnje svežih izdelkov v obratu Ljubljana. Izdelki so dostopni na trgu članic in zahodne Evrope, v pripravi pa je tudi projekt za trg skandinavskih držav. Investirali so v novo tehnologijo, ki bo nameščena v naslednjih treh mesecih. Ob tem sledijo svojemu ključnemu cilju, krepitvi lastnih blagovnih znamk Alpsko mleko, Mu, Ego, Maxim Premium, Planica, Jošt in drugih.
Na eni strani odpiranje, na drugi zapiranje, predvsem velja to za izdelavo sirov. Trenutne visoke zaloge sirov botrujejo nizkim cenam in Ljubljanske mlekarne z velikostjo zagotovo ne igrajo pomembne vloge na svetovnem trgu. Tako so se v Lactalisu odločili poiskati rešitve znotraj skupine in obrat v Kočevju, kjer so izdelovali poltrde sire, bodo zaprli, drugače bi morali vanj investirati. Glede na trenutne razmere in seveda proizveden količine pa to naj ne bi bilo ekonomsko upravičeno. Zaposlenih v obratu niso odpustili, so jim pa ponudili druga prosta delovna mesta na drugih lokacijah Ljubljanskih mlekarn in proizvodnih obratih skupine v regiji.
Zapisali pa so tudi: »Kljub spremembi bodo slovenskim potrošnikom v prihodnje še vedno na voljo kakovostni poltrdi siri priznanih blagovnih znamk Ljubljanskih mlekarn, proizvedeni iz slovenskega mleka. Tako se tudi količine mleka, ki jih Ljubljanske mlekarne odkupijo od slovenskih pridelovalcev, ne bodo zmanjšale, mlekarne pa bodo še najprej ostale največji odkupovalec slovenskega mleka. Ljubljanske mlekarne so v letu 2014 povečale odkup mleka v Sloveniji za več kot 5 % in tudi za leto 2015 načrtujejo povečanje odkupljenih količin domače surovine. Pri tem sodelujejo z več kot 2150 kmetijami iz celotne Slovenije.«