Drugi salon penečih vin v Ljubljani
Na prvi petek trinajstega v tem letu, ki je sovpadel s predvalentinovim večerom, se je v veliki dvorani Grand hotela Union trlo vinoljubcev – še prav posebno tistih, ki se navdušujejo nad mehurčki. Drugi Salon penečih vin v Ljubljani je na najlepši lokaciji v mestu združil preko 30 domačih in tujih pridelovalcev penečih se vin z več kot 450 ljubitelji penečih se vin.
Osnovna ideja Salona penečih vin, ki se je letos zgodil drugič zapovrstjo, je bila povezati pridelovalce, trgovce in distributerje domačih in tujih penečih vin, ki so prisotna na slovenskem tržišču, ter jih predstaviti na ekskluzivnem dogodku skrbno izbranim ciljnim javnostim. Če lanski, prvi salon (še) ni uspel prepričati in privabiti pravega števila obiskovalcev, je tokrat udeležba presegla tako 10-kratnik lanskega števila kakor tudi vsa pričakovanja – tako organizatorja, kakor tudi razstavljavcev in Grand hotela Union, ki je poskrbel za kulinarično ponudbu na salonu.
Med obiskovalci, ki so med 17. uro in polnočjo imeli možnost spoznati, poskušati in kupiti več kot 80 penečih vin, je bilo veliko novih obrazov, predvsem mladih in žensk ter trgovcev in gostincev. Svoje so dodali tudi predstavniki medijev, ki so se številčno udeležili dogodka; akreditiranih je bilo namreč več kot 40 predstavnikov medijev, od tega kar 10 iz sosednje Hrvaške. Za slednje je bilo organizirana tudi posebna delavnica z izbranimi salonskimi vini, ki jo je v Vinski knjižnici Grand hotela Union vodil sommelier in publicist Jože Rozman.
Glavna pripomba organizatorja gre na račun nerazumevanja oziroma neupoštevanja zastavljenega prodajnega koncepta s strani vinarjev, ki so v veliki večini vino raztočili brezplačno, kljub temu, da so bili obiskovalci pripravljeni na nakup. Vse v skupnem pa se je kombinacija vrhunskih penečih vin, odlične kulinarike in izbrane glasbe v najlepši dvorani najlepšega mesta izkazala za odlično in kliče po ponovitvi ob letu osorej.
Salon penečih vin v številkah
I. Vinarji in vinske kleti/ blagovne znamke (36)
1. Slovenija (22)
– Goriška brda, v.d. Primorska (6)
– Kras, v.d. Primorska (2)
– Vipavska dolina, v.d. Primorska (3)
– Slovenska Istra, v.d. Primorska (2)
– Štajerska Slovenija, v.d. Podravje (5)
– Bela krajina, v.d. Posavje (2)
– Bizeljsko Sremič, v.d. Posavje (1)
– Dolenjska, v.d. Posavje (1)
2. Tuja vina/ blagovne znamke (14)
– Francija, Šampanja (7)
– Hrvaška (3)
– Italija (3)
– Španija (1)
II. Distributerji in vinski trgovci (4)