V letu 2017 upad povpraševanja
Po podatkih ZMB se je v Nemčiji prodaja mlečnih izdelkov v prvih desetih mesecih močno zmanjšala v primerjavi z enakim obdobju lani. So bile pa maloprodajne cene občutno višje, še posebej to velja za maslo. Ro podatkih Nielsen Handelspanel / Market Track, ki preučuje tržne razmere so ugotovili, da se je v primerjavi z letom 2016 prodaja masla zmanjšala za 10,5%, navkljub višjemu povpraševanju in močnem upadu po maščobah iz margarine. Prav tako ugotavljajo nadaljevanje padca povpraševanja za tako imenovane bele izdelke, kot so sveže mleko (-5,2%), smetana (-2,7%), jogurta (- 3,6%) in skuta (-0,8%) se nadaljuje trend upadanja. Po drugi strani pa naraščajo zahteve po ekološkem mleku (+ 8,1%) in mleku pridelano na paši (+ 34,4%). Prav nenavadno pa je, da se povečuje tudi prodaja rastlinske ga mleka (ni pridelano prek krave) in sicer na +20,4%, kar pa je nekoliko manj kot prejšnje leto. Za primerjavo povejmo, da se je oktobra prodaja tega mleka iz 7,2 % tržnega deleža povečala na 14,6 %.